środa, 15 grudnia 2010

pytanie

chcę a nie mogę
nie wolno mi
i co mam z tym zrobić?
jakieś rady?

15 komentarzy:

  1. Ja mam radę...połączmy razem siły i może coś wymodzimy wspólnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ta, zwłaszcza, że nastroje macie podobne...

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja poradzę?
    kolejny telefon: sobotni obiad...

    dylematy moralne

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś tak...
    majaczę (na dodatek publicznie)
    zimny prysznic pomoże
    najlepiej w zaspie śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soy: dziękuję za wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie ma za co, w końcu idziesz ze mną na kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to już na własną odpowiedzialność ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspominałam, że nie potrafię jeździć?
    zatem zawsze jest wesoło :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm, ja też nie potrafię:P

    OdpowiedzUsuń
  10. skromność Malutka przez Ciebie przemawia :)
    Soy, przez Ciebie podejrzewam też :P

    OdpowiedzUsuń